Iestāde: Paredzams, ka OLED displeja sūtījumi 2023. gadā sasniegs 508000 vienības, kas ir par 323% vairāk nekā 323%

Oct 12,2023

Pētniecības firma TrendForce paziņoja, ka, pakāpeniski palielinot OLED produkta lielumu un aktīvo vairāku zīmolu izkārtojumu, ir paredzams, ka OLED displeju sūtījumu apjoms 2023. gadā sasniegs 508000 vienības, kas palielinās līdz 323%.Raugoties uz 2024. gadu, sakarā ar OLED produktu izmēru un specifikāciju dažādošanu, kā arī 27 collu un 31,5 collu OLED produktu palaišanu no diviem Korejas paneļu ražotājiem (Samsung un LG), konkurence kļūs vēl intensīvāka.Paredzams, ka OLED displeju sūtījumu apjoms 2024. gadā pārsniegs vienu miljonu vienību.


Runājot par zīmolu, Samsung gada otrajā pusē aktīvi uzsāks OLED displeja sūtījumus, un tirgus daļa ir 27%, tuvojoties LG, kas ieņem pirmo vietu;Dell arī aktīvi reklamē savus 34 collu produktus, saglabājot tirgus daļu virs 20%;Asus apstrīdēs tās tirgus daļu līdz 9% šogad.

Saskaņā ar OLED displeja izmēru institucionālo analīzi 34 collu produkti joprojām ir galvenais spēks 2023. gadā ar aptuveni 37%tirgus daļu;Otrais ir 27 collas ar tirgus daļu 32%;Trešais ir 49 collas ar tirgus daļu 14%;Un 45 collu produkti veido apmēram 10%.Raugoties nākotnē līdz 2024. gadam, organizācija lēš, ka 27 collu OLED displeji turpinās paplašināties un kļūs par vislabāk pārdoto izmēru.Un 31,5 collu izstrādājumiem 2024. gadā būs gandrīz 10% tirgus daļa, kuru vadīs Samsung un LG.
Produkts RFQ