Meleksisa Marks Birons: Ķīna joprojām ir viena no uzņēmuma nozīmīgajiem tirgiem

Nov 28,2022

Pēc Eenews teiktā, Beļģijas Fabless mikroshēmu ražotājs Melexis ir bijis mikroshēmu trūkuma kodolā un neliecina par apstāšanās pazīmēm.

"No izglītības viedokļa pusvadītājs ir jaunais zelts," Eenews Europe sacīja Marc Biron, izpilddirektors. "Jūsu automašīna, personālais dators, mobilais tālrunis, PS5, pusvadītāju dēļ, šīs ir lieliskas ierīces. Tagad, pateicoties mikroshēmu trūkumam un mikroshēmas rēķinā, pusvadītāji ir vairāk uztraucies, tāpēc ir ļoti svarīgi atjaunot ekosistēmu, kas atrodas ekosistēmā Eiropa, kas šobrīd ir ļoti vāja. "

Lielākā daļa uzņēmuma biznesa ir automobiļu jomā. Zāles efektu un lidojuma sensoru laiku ražo Eiropas OEM rūpnīcas X-FAB. Trūkums ir izraisījis ievērojamas izmaiņas uzņēmējdarbībā.

"Mēs esam iesaistījušies pusvadītāju trūkumā un piedāvājumā un pieprasījumā neatbilstību. Mēs esam apsprieduši ar piegādātājiem un klientiem, lai pēc iespējas vairāk atbilstu pieprasījumam un piedāvājumam un izplatītu vislabākajā veidā, kā mēs varam," sacīja Birons. Viņš pēctecis bija pašreizējais priekšsēdētājs Fran ç Oise Chombar 2021. gada augustā.

Uzņēmuma pārdošanas apjomi pēdējā ceturksnī bija EUR 219 miljoni (USD 219 miljoni), mēnesī par 5% mēnesī un par 35% salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu. Tas sagaida, ka ceturtajā ceturksnī pārdošanas apjomi ir aptuveni 220 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 29% vairāk nekā visa gada laikā.

Mikroshēmu trūkums

"Tas ir ļoti interesanti, jo mēs esam sazinājušies ar oriģinālo aprīkojuma ražotājiem, ar kuriem nekad agrāk neesam tikušies, un es domāju, ka mēs to uztversim kā pamatu, taču vairums klientu atzīst, ka Meleksis ir mēģinājis atrisināt problēmu, un mums ir ļoti atvērta Saziņa ar visiem, "sacīja Bairons.

"Mūsdienās automobiļu rūpniecības īpatsvars ir 90/10, un tagad tas ir 80/20, taču ir grūti palielināt automobiļu biznesu, jo mums ir jāpiešķir vafeles automašīnu klientiem," viņš teica. "Tāpēc mēs nerunājam par biznesa radīšanu, bet gan par vadības trūkumu. Bet es tiešām ticu, ka tuvākajos mēnešos mēs atsāksim radīt pieprasījumu.

"Visas mūsu novatoriskās lietojumprogrammas joprojām tiek piešķirtas, un piedāvājums un pieprasījums nesakrīt - mēs domājam, ka šī šo produktu neatbilstība nebeigsies," viņš teica.

"Trešajā ceturksnī izcilā produktu līnija bija pašreizējais sensors un vadītājs, kuru vienmērīgi vadīja lielais pieprasījums pēc elektrisko transportlīdzekļu lietojumiem. Turklāt mūsu vides apgaismojuma produkti turpina uzplaukt automobiļu komforta lietojumos."

"Mums jāuzlabo Melexis testēšanas iespējas ar jaunu aprīkojumu, un šī aprīkojuma piegādes laiks ir diezgan ilgs." Viņš teica.

Ķīna

Viņš sacīja, ka Ķīna, piemēram, Dienvidkoreja un Āzija, ir svarīgs uzņēmuma tirgus, bet to neietekmē piegādes ķēde vai tirdzniecības jautājumi.

"No tīras piegādes ķēdes viedokļa Melexis gandrīz neietekmē, jo mēs neizmantojam Ķīnas piegādātājus, lielākā daļa asamblejas nav Ķīnā, un visas mūsu pārbaudes un atklāšana nav Ķīnā, tāpēc mūs neietekmē," viņš teica.

"Mums ir biznesa radīšanas komanda Ķīnā, un mēs esam pielāgojuši darba metodes, kas saistītas ar CoVid," viņš teica. "Mēs esam paveikuši labu darbu. Mēs joprojām varam radīt daudz jaunu iespēju un pabeigt dažas dizaina uzvaras. Svarīgi ir tas, ka Ķīna ir vadošajā stāvoklī elektrifikācijā. Automašīnās ir arvien vairāk elektronisku produktu, tāpēc šis bizness ir ļoti svarīgs."